DIENSTEN

Jij het advies, wij doen de rest. Daarom ben je met Binco altijd op je best! Binco is de backoffice van jouw kantoor waarmee jij tijd krijgt voor andere zaken. Wil je meer focus op advies of ongerust even de deur uit? Lees snel verder hoe Binco jou gaat ontzorgen.

Mailbox-, polis- en schadeschadebeheer
Agendabeheer & telefoonsupport
Polis-bewerking
Schadeverwerking

Binco is de personal assistant die administratie en regelwerk van je overneemt.

DE DIENSTEN DIE BINCO UITVOERT

Binco voert geen advieswerkzaamheden uit. Dat betekent echter niet dat wij een commerciële kans voor jou laten lopen. Heeft je klant behoefte aan advies dan maken wij een notitie. Alles wordt vastgelegd in het CRM-pakket, zodat je alle handelingen, terugbelverzoeken, agendapunten en notities van Binco gemakkelijk terug kunt vinden.

Het basis pakket van Binco

Binco bevat een basispakket met diensten die de binnendienstmedewerker uit jouw naam kan uitvoeren. Jij kiest welke handelingen en diensten Binco voor je mag uitvoeren.

Voorbeeld: Je hebt je telefoonnummer doorgeschakeld naar Binco. Een klant belt en wordt door de Binco-binnendienst uit jouw naam geholpen. Dit geldt als 1 handeling en wordt in mindering gebracht van je saldo.

Bekijk de tarieven

Agendabeheer en telefoonsupport

Kies je om het telefoonnummer van jouw kantoor door te schakelen naar Binco, dan wordt alle binnenkomende telefonie opgenomen door een Binco-binnendienstmedewerker. Binco neemt op uit jouw naam zodat het voor je klant is alsof hij/zij jouw kantoor belt. Enkele werkzaamheden die een Binco binnendienstmedewerker via deze dienst voor je kan uitvoeren:

  • Vragen beantwoorden over lopende verzekeringen*
  • Afspraken maken of aanpassen
  • Eerstelijns achtervang en terugbelverzoeken maken


*Heeft je klant een vraag met betrekking tot de hypotheek, dan maken wij een terugbelverzoek.

Mailbox-, polis- en schadeschadebeheer

Ook kun je kiezen om je e-mail te laten beheren door Binco. De Binco-binnendienstmedewerker behandelt het berichtenverkeer uit jouw naam. Enkele werkzaamheden in deze dienst zijn:

  • Vragen beantwoorden over lopende verzekeringen*
  • Afspraken maken of aanpassen.
  • Doorsturen van wijzigingen naar betreffende maatschappij.
  • Het faciliteren en bewaken van de voorgang van een schademelding.
  • Inhoudelijk beoordelen van documentatie (tweede lijns).
  • Agenderen, controleren, corresponderen met verzekeraars en afstemming met adviseur.


*Heeft je klant een vraag met betrekking tot de hypotheek, dan sturen wij deze e-mail naar je door.

Polisbewerking

Wil je dat wij polisgegevens direct voor je wijzigen in de verzekeringsadministratiesystemen? Ook dat kan Binco voor je doen.

  • Agenderen, controleren en wijzigen van polisgegevens (ongeacht provinciaal, volmacht of eigen aanstelling).
  • Zorgen dat klant een juiste polis heeft.

Als er iets aan de dekking of premie van de verzekering moet wijzigen dan noteren wij dat in het CRM.

Schadeverwerking

Ook helpt Binco met de schadeverwerking.

  • Doorgeeffunctie en eerstelijns opvang.
  • Verzenden van documentatie naar verzekeraars.
  • Opvragen van (ontbrekende) informatie bij de klant.

Is er discussie over de schade, dan maken wij een notitie in het CRM.

Exclusief voor leden van DAK

Hypotheek bemiddeling

Via de dienstverlening van Binco kun je ook gebruik maken van de Hypotheek Bemiddeling Service. Met deze dienst nemen wij het bemiddelingstraject van een hypotheekdossier uit handen en maken het dossier samen met jouw klant compleet. Hierdoor bespaar je tijd en kosten en kun jij je volledig richten op het adviseren van klanten.

Tijdens dit bemiddelingstraject maken we gebruik van jouw adviespakket. We hebben een team van klantgerichte en deskundige bemiddelaars ingericht die jouw klant begeleiden door het proces.

  • Na jouw advies maakt Binco het dossier compleet met je klant
  • Binco doet de bemiddeling via jouw systemen
  • Structureel of per dossier in te zetten (ook in een lopend traject)
  • Binco denkt proactief mee en lost problemen op
Exclusief voor leden van DAK

Actief klantbeheer

De flexibele binnendienst van Binco biedt je ook commerciële kansen! Naast de ‘inbound’-werkzaamheden kunnen we namelijk ook actief contact opnemen met jouw klant. Dit is handig voor bijvoorbeeld adviesvoorbereidende werkzaamheden of het voldoen van je zorgplicht. Maar ook voor commerciële acties zoals crossell op hypotheken of verzekeringen kun je Binco met een gerust gevoel inzetten.

  • Adviesvoorbereidende werkzaamheden zoals het maken van verzekeringsvoorstellen, offertes en vergelijkingen.(Geen WFT-advies bemiddelingswerkzaamheden)
  • Invullen zorgplicht door uitvraag bij jouw klanten
  • Cross-sell op je klantenbestand voor hypotheken en verzekeringen
  • Genereren van commerciële kansen uit je portefeuille
  • Maatwerkacties Hypotheken, verzekeren, mobiliteit
Exclusief voor leden van DAK

Wil jij ook op je best zijn?

Start met Binco