CRM
Om jou en je klanten optimaal te bedienen werken we rechtstreeks in jouw CRM-pakket. Heb je geen CRM-pakket, dan kun je via Binco gratis gebruik maken van het Binco CRM systeem. Hier wordt alles vastgelegd en blijven jouw klantgegevens altijd up-to-date. Bovendien kun je heel makkelijk zien welke handelingen de Binco-binnendienst voor jou heeft uitgevoerd.
Het online
Binco CRM
Via Binco.nl is het Binco CRM altijd en overal voor je toegankelijk. Het online CRM is samen met collega-adviseurs ontwikkeld om tot een pakket te komen dat het best aansluit bij de wensen van een adviseur. In het Binco CRM pakket heb je alle standaard functionaliteiten die je van een administratiepakket verwacht. Zo kun je je relaties, verzekeringen, schades en werkvoorraad beheren. Ook heb je diverse mogelijkheden om vanuit het pakket je klanten periodiek te informeren met voorgeprogrammeerde e-mailsjablonen en gepersonaliseerd briefpapier.
Bekijk de tarievenJouw polissen direct bijgewerkt
De polissen die je via DAK Volmacht en DAK Provinciaal hebt lopen worden altijd up-to-date weergegeven. Voor de polissen die niet bij DAK zijn geadministreerd bevat het pakket koppelingen om de informatie eenvoudig in het systeem bij te werken. Zo is het pakket geschikt om via jouw ADN postbus berichten van verzekeraars te verwerken. Zodra er een mutatie of prolongatie plaatsvindt is je systeem met één druk op de knop bijgewerkt. Ook kun je dankzij de koppeling met Aplaza heel eenvoudig documenten koppelen aan je polissen.
Start met BincoKlantgegevens overzetten naar Binco CRM
Om onze dienstverlening goed uit te kunnen oefenen, is het noodzakelijk dat we inzicht hebben in de klant- en polisgegevens van al je klanten. Deze moeten dus ook in het Binco CRM systeem staan. Daarom hoort bij de samenwerking met Binco een conversie van je klantgegevens naar het Binco CRM systeem (zie prijzen).
Bekijk de tarieven